Czy billboardy sprawdzają się w dzisiejszych czasach?

Czy billboardy sprawdzają się w dzisiejszych czasach?

Mogłoby się wydawać, że dzisiaj nie ma już miejsca na tradycyjną formę reklamy. Jest przecież internet, który na zawsze radykalnie zmienił oblicze marketingu. Wszechobecne billboardy Warszawa zdają się jednak przeczyć temu, że tradycyjne formy reklamy już nie są potrzebne.

Reklama skierowana do zmotoryzowanych

Billboardy Warszawa są skierowane między innymi do osób, które jeżdżą samochodami. Jeszcze nigdy nie było tak wielu kierowców jak dzisiaj. Mało kto nie ma dzisiaj prawa jazdy i samochodu. Osoby, które nie mają aut natomiast podróżują tramwajami i autobusami, przez co również są uczestnikami ruchu. Billboardy Warszawa często natomiast umieszczone są wysoko na budynkach, aby były dobrze widoczne dla kierowców i pasażerów. Często mimochodem jadąc ulicą uczestnicy ruchu oglądają billboardy. Wielu z nich każdego dnia jeździ dokładnie tą samą trasę i ogląda te same reklamy. Dzięki temu dobrze zapamiętują co się na nich znajduje. Okazuje się natomiast, że to aby odbiorca dobrze zapamiętał reklamę jest niezwykle ważne. Warto zauważyć, że decyzje zakupowe często podejmowane są na podstawie znajomości produktu. Im lepiej zapamięta się reklamę, tym lepiej znany jest reklamowany produkt. Z tego też względu, jeśli odbiorca dobrze zapamięta daną reklamę to bardzo prawdopodobne, że kupi produkt, który jest prezentowany na danym billboardzie.

Wyrazisty i krótki przekaz

Przeciwnicy tradycyjnej formy reklamy jaką są billboardy wskazują, że znajduje się na nich przeważnie mało treści. Jednakże, jest jej zwykle wystarczająco, gdyż to nie duża ilość treści jest najistotniejsza, jeśli chodzi o ten typ reklamy. Billboardy Warszawa mają przede wszystkim przykuwać wzrok i oswajać odbiorców z tym co przedstawiają. Jeśli dobrze pełnią tę funkcję to można być spokojnym o to, że odbiorcy na własną rękę będą szukali dodatkowych informacji o produkcie lub usłudze z billboardu. Dlatego też, nawet duże billboardy często nie zawierają wiele treści. Są natomiast zawsze wyraziste, często wielokolorowe i przede wszystkim dobrze widoczne.

Więcej na http://www.kreatormarki.pl/billboardy-warszawa